Followers

Follower 2

Saturday, 12 November 2011

awak yg pertama dan terakhir

awak yg pertama dan terakhir
dah 2 tahun kita hidup bersama..
saya sgt gembira dgn kehadiran awak..
awak baik, tapi kadang2 suka kacau saya..
tapi saya suke ..hik2 :)
kadang2 saya usik awak juga, sampai awak nangis,,tapi saya tahu awak tetap sayang saya..

awak..awak ingat tak masa kita makan pizza dulu,
saya makan 2 slice je, saya cakap saya dah kenyang.
tapi sebenarnya saya nak awak makan lebih,
sebab saya tahu awak suka makan pizza..




tiap2 malam ,tepat pukul 2 pagi ,saya msej awak..
saya cuma nak awak tahu yg walaupon awak tgh nyenyak tidur saya tetap ingat kat awak,
tapi sejak akhir2 ni, saya rasa tak sihat,
maafkan saya awak..saya selalu letih,
kadang2 saya tak dapat layan kerenah awak,




hari tu ,awak tak sengaja jatuhkan aiskrim kat saya,
maaf, saya tertengking awak, saya tak bermaksud macam tu,
saya pon tak tahu kenapa saya mudah marah kebelakangan ni,




masa hari jadi awak, saya belikan bunga utk awak, ada kumbang kat bunga tu..
saya cakap, suruh awak letak kat tepi tingkap rumah awak, buar stp kali awak tgk kumbang tu ,awak ingat kat saya, huhu

walaupon saya penat dan tak sihat tapi saya tetap nak siar2 dgn awak,
saya nak awak gembira masa hari jadi awak,
sebab saya tahu, mungkin saya tak dpt sambut dgn awak lagi tahun depan :(




awak..maafkan saya
saya penat sgt..
*************
maafkan saya awak, saya tak dapat sms awak lagi..
saya tak dpt jaga awak lagi , saya tak dapat buat awak senyum lagi..
saya tak dpt kacau awak lagi..
awak yang pertama dan terakhir utk saya

Sayangi Lah Orang Yang Kita Sayang..
Jangan Pernah Lukakan Si Dia

0 comments:

Post a Comment