Followers

Follower 2

Thursday, 10 November 2011

Cinta Dalam Kelas


Assalamualaikum..
Salam 1 Malaysia n Salam 1 Blogger..
kepada rakan-rakan yang suka baca Entry aku nie thanks k..
Pernah tak korang jatuh hati pada budak kelas korang???
arghhh...bohong la lau tak..hehehe




Awak,
dulu kita pernah sekelas,
tapi kita jarang berborak,
bukan malu atau bongkak,
tapi biler tengok muke awak lidah saye kelu,
tak boleh nak bergerak..

awak,
saye selalu pandang awak dari jauh,
tengok awak ketawe,
gelisah betul rase kalau tak tengok muke awak sehari..

awak,
ingat tak dulu meja kite hanye selang sedepa..?
saye duduk depan,
awak belakang saye,
suke betul hati saye dengar suare awak..

awak,
tahu tak bagi saye senyuman awak manis giler..?
tapi tak pernah saye bagitau kat awak,
termimpi-mimpi saye dibuatnye, heee..

awak,
kini awak studi kat tempat lain,
saye still kat sini,
tahu tak betape saye merindui awak?
senyuman, gelak ketawe, lirikan mate awak..?

awak,
semoge awak tak lupekan saye,
insan yang hanya sekadar berani memandang awak dari jauh.
Terima kasih kerana menceriakan hari saye. ♥♥

mcm nie a kita dulu.. hehe




Sayangi Lah Orang Yang Kita Sayang..
Jangan Pernah Lukakan Si Dia

0 comments:

Post a Comment