Followers

Follower 2

Friday, 7 October 2011

Cinta Sampai Mati (Real Story)

Assalamualaikum..
hari ini saya nak menceritakan kisah seorang sahabat saya..
bagi saya dia adalah seorang yang kuat..
dan dia rela tempuhi segala macam onak duri dalam percintaan dia..
saya memang salut a..
tabik spring...
Walaupon pada mulanya dia macam tidak dapat terima semua ini tetapi..
saya sendiri telah melihat dia mengembirakan hati dia,,,
walaupon setiap senyuman yang manis dia lemparkan tapi tetap nampak kedukaan disebaliknya..
walauapa pun Mariyam kehidupan perlu diteruskan..
kami kawan-kawan akan sentiasa support Yam!!
chaiyook!!!



JUMAAT :: 2 SEPTEMBER 2011 ;: 11.13.12 A.M ::


BERAKHIRLAH CINTA AKU DAN DIA...WALAUPUN NIE BUKAN KEHENDAK KAMI TP

NIE YG TERBAIK UTK DY....TP PERCAYALAH ABG KSH SYG SYG TUK ABG XPENAH 

PUDAR WALAUPUN SEDIKIT...CINTA SYG HNYA UNTUK ABG....SYG TETAP TUNGGU ABG 

MCM MNA YG SYG JANJI KT ABG...IDUP SYG DH XSECERIA MCM DULU SBB DH XDA ABG 
TUK CERIAKAN IDUP SYG....SENYUMAN DI BIBIR SYG HANYA PURA-PURA KERANA HATI 

SYG TERLALU TERLUKA...SYG DH TIADA SEMANGAT TUK BUAT APA2 PUN 

DAH...SEMUANYA HILANG SAAT ABG TINGGAL SYG....CAYALAH ABG SYG TUNGGU 

ABG...SYG TAU ABG TENGAH SERABUT SO SYG BG MASA TUK ABG....JGN HANCURKAN 

CINTA KITA KERANA KATA2 ORANG LAIN...SYG CINTAKAN ABG....

(cerita ini bersambung dengan luahan hati si GADIS)

sekarang dah terlalu terseksa sebab tiap-tiap hari menuggu dia....
walaupun hanya sia-sia tapi yam still menuggu...
semua yang terjadi antara kami bukan kehendak kami so selagi masih boleh menuggu yam setia menunggu...
bagi orang lain yam ni bodah sebab tunggu orang yang dah takkan kembali pada yam tapi bagi yam yam percaya selagi ada cinta selagi tu kasih sayang kami takkan putus macam tu ja....
ye kadang-kadang yam pun pikir betapa bodohnya yam tunggu dia tapi nak buat macam mana sayang yam masih untuk dia...
dia terlalu istimewa buat yam....sepanjang kenai dia dia langsung tak pernah marah yam..
dalam hubungan kami hanya kegembiraan so perpisahan ni cukup payah untuk yam terima...buat masa ni dalam hati yam hanya ada dia...
setiap masa yam berdoa moga masih ada ruang untuk kami bersama...yam bukan tak nak terima qodor dan qodar tapi perpisahan yang terjadi ni terlalu pahit untuk diterima....
mungkin satu hari nanti yam boleh terima semua nie tapi buat masa nie biarlah  dia kekal di hati yam...
insyaAllah yam akan kenang cinta yam untuk dia buat selamanya...moga kenangan manis kami kekal selamanya...
moga di hati dia masih ada ruang untuk yam isi...
moga kasih kami kembali bertaut...AMIN....




copy from:


Sayangi Lah Orang Yang Kita Sayang..
Jangan Pernah Lukakan Si Dia

9 comments:

  1. senyuman di bibir tak bermaksud senyum di hati...
    menangis lagi aku..huhu

    ReplyDelete
  2. hahaha..
    xpa yam aku paham..
    jgn isau kami kwn-kwn support ang :D

    ReplyDelete
  3. haha tak pa benda dah jadi...dah tak dak jodoh...janji senyuman dah ikhlas...^^

    ReplyDelete
  4. harap keikhlasan tu akan kekal la yam :D

    ReplyDelete
  5. insyaAllah...dah kuat dah...
    dah ley trima semua yg jadi...^^

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah...
    amin semoga berkekalan k :D
    kami support unk yam :D

    ReplyDelete
  7. sabar lah . saya jugak pena rase ap kak yam rase . n baru jew terjadi at sye . ap un ad jdoh ad lah . k akk .

    ReplyDelete
  8. eija :: trima ksih k...kak dah redha...eija sbr k..^^..insyaAllah ty jmp yg lg baik...

    ReplyDelete
  9. mengada-ngada.. tak rasa bersalah dengan pasangan masa hadapan?

    ReplyDelete